maanantai 7. kesäkuuta 2010

Uuteen kotiin

Olen niin innoissani uudesta kodista ja muutosta, että suunnittelen kaikkea pääni sisällä 24/7. Oikeastaanhan me ei hirveesti tarvita mitään, mutta jotain pieniä uusia juttuja olisi kiva saada. Muuton Dotsit olisi kivat eteisen seinälle, tosin voi olla ettei ne sinne minnekään sovi. Componibilin voisin myös ottaa eteiseen, että saisi säilyttää lapasia, pipoja sun muita siellä. Makkarissa se kyllä menisi yöpöytänäkin, tosin olen yrittäny etsiä sellaista 50-luvun yöpöytää sinne, vielä ei ole napannut. Keittiöön olen jo pitkään halunnut Muuton suola- ja pippurimyllyt. Makkariin olen jonkin aikaa haaveillut noita Ikean Stockholm tyynynpäällisiä tuomaan piristystä. Olkkariin on sitten suunnitteilla se Rörberg-sohva, joka onkin ainut isompi ostos mitä tehdään. Lisäksi tuo TRE- valaisin himottais edelleen, mutta sen hankkiminen ainakin siirtyy tulevaisuuteen. Saa nähdä mitä näistä tulee hankittua, tai millä aikataululla. Voi olla myös että ei tuu hankittua mitään, paitsi se sohva, mutta aina on hyvä haaveilla.

2 kommenttia:

  1. Suunnitteleminen on ihana, ja toki myöskin toteutus. Me just ostettiin mun miehen siskolle tupaantuliaislahjaksi tuo Muuton valkoinen pippurimylly.

    VastaaPoista
  2. Ihania tavaroita. Eteiseen tykkäisin samoista jutuista.

    VastaaPoista