lauantai 28. elokuuta 2010

?

Nyt kun kävijämittari raksuttaa kohta 40 000 kävijässä olisi kiva tietää minkälaiset ihmiset tätä blogia lukevat. Koska kommentteja niin harvoin tulee, heitä nyt kommenttia kuka olet? Jos haluat, voit kertoa jotain itsestäsi ja kertoa miten löysit tänne blogiin.

For my foreign readers: my visitorcounter is showing almost 40 000 visitors, it would be nice to know what kind of people are reading my blog. It would be nice if you would tell something about yourself and let me know how you found my blog.

19 kommenttia:

  1. Morjens. Löysin blogiin vasta ihan vähän aika sitten, enkä oo vielä kerinny kommentoimaankaan, mutta jäin seuraamaan blogia, koska pidän tästä tyylistä tosi paljon :)

    VastaaPoista
  2. No hej! Olen 19 vuotias tyttö Espoosta ja omaa blogiani pääsee lukemaan osoitteessa http://glossy-paw.blogspot.com/ \o/ Tätä blogia olen lueskellut puolisen vuotta ja aion edelleen jatkaa. 8D

    VastaaPoista
  3. Hei! Olen lähes kolmevitonen perheenäiti (apua!) Etelä-Suomesta. Olen lukenut blogiasi muutaman kuukauden ajan. Pidän tyylistäsi,sekä kirjoitus- että sisustus-, päivityksiä saisi olla useamminkin:) Ensimmäisen kerran löysin blogiisi jonkun toisen sisustukseen keskittyvän blogin kautta, en enää muista minkä.

    VastaaPoista
  4. Heippa! :) Olen parikymppinen nainen Etelä-Suomesta, pidän sisustamisesta ja kaikenlaisista kauniista asioista. Elantoni hankin lasten parissa työskentelemällä.

    Lueskelen blogeja aika kausittaisesti enkä innostu monestakaan sisustusblogista, mutta tästä tykkään! Myös blogiluettelosi kautta olen löytänyt uutta luettavaa, kiitos siitä! :)

    VastaaPoista
  5. Olen reilu 30 -vuotias ja yrittäjä. Pyöritän lastenhuoneiden sisustuksiin keskittyvää firmaa.

    Jotakin kautta löysin tänne, en enään muista.
    JA hei jatkossakin luen ;)

    VastaaPoista
  6. Heips. Löysin tänne blogihakemiston kautta etsiessäni uuteen kotiin, sisustukseen ja remontointiin keskittyviä blogeja helpottamaan oman asunnon kärsimätöntä odotusta (jota lievitän myös Berliozan lentotukikohta -blogissani: http://berlioza.blogspot.com). Blogillasi oli niin hauska nimi, että päätin kurkata ja vaikka tyylisi ei aivan täysin kolahda omaani, jäin silti seurailemaan. Koskaan ei tiedä, mitä kivoja vinkkejä voi haaviin tarttua. Ainakin Block II on jäänyt vahvasti hankintalistalle.

    Toivottavasti jatkossakin päivittelet melko usein, niin ei käy aika pitkäksi täälläkään odotellessa! Kiitos blogistasi.

    VastaaPoista
  7. Hei!Olen 30-vuotias kolmen lapsen äiti.Löysin tänne jonkun muun blogin kautta,ja lisäsin sinut heti kirjanmerkkeihini.Ei ole omaa blogia eikä nimimerkkiä,silti aktiivisesti seuraan blogiasi.Tämä kuuluu mun top vitosiin! Siksi että tyylimme natsaavat täysin yhteen. Päivittele useammin,jos jaksat,tosi kiva nähdä ihania kuvia.KUvat kodistasi ovat parhainta,koska niissä näkee asiat oikeasti kotiympäristössä,eikä vain "kuvausstudiossa" :)
    Kiitokseni siis.

    VastaaPoista
  8. Hei, minä täällä lueskelen kivaa blogiasi! Ihanaa syksyn aloitusta!

    VastaaPoista
  9. Reilu parikymppinen kotiäiti Kouvolasta. Blogisi on ihan ihana!:)

    VastaaPoista
  10. Olen parikymppinen tyttö, joka jahkaa juuri irtisanoisiko asuntonsa ja aloittaisi kantakaupunkiasunnon metsästyksen. Sydän sanoo joo, pelot ei. Rakastan Stockholm Moderna Museetia, Erich Segalin romaania Love Story ja Coppolan elokuvaa Lost in Translation. En tahdo vietää välivuottani matkustaen, vaan rakentaa kauniin kodin.

    Tämän blogin meinasin hylätä, kun yhdyssanavirheet kyrsivät niin paljon, mutta onneksi en hylännyt!

    VastaaPoista
  11. ^ Anonyymi täällä blogissa kyllä kielioppivirheitä viljellään ahkeraan, muutenkin kuin vain yhdyssanojen osalta. Useammallakin pilkunviilaajalla voi siis löytyä harmaita hiuksia lukemisen jälkeen :) Hyvä ettet kuitenkaan hylännyt blogia noin "pienestä".

    VastaaPoista
  12. Onneksi en, blogisi on upea! Pilkunviilaajat saavatkin häipyä.

    VastaaPoista
  13. Hei! Löysin blogiisi jokin aika sitten jonkun toisen blogin kautta. Tyylisi kolahtaa!

    VastaaPoista
  14. Heippa! en ole varma olenkohan kommentoinut ennen, mutta siis löysin blogisi joku aika sitten jonkun toisen blogin kautta, en muista enää minkä, mutta siitä asti olen silloin tällöin käynyt täällä kurkkimassa ;D

    VastaaPoista
  15. Heippa!
    Olen 26-vuotias islantilainen graafinen suunnittelija. Asuin Suomessa, sen takia puhun Suomea. Löysin taman blogin, kun googlasin "sisustusideoita" ja oon seuranu sun blogia n.kaks viikkoo. Todella ihanaa ja oon saanut paljon uusia ideoita mun tulevaan kotiin, jonne muutan 2 viikon paasta. Kiitos!

    VastaaPoista
  16. Olen 26-vuotias juuri uuteen omakotitaloonsa muuttanut kahden pikkulapsen työssäkäyvä äiti.

    VastaaPoista
  17. 22vuotias opiskelija/kassatyöntekijä. Kerrostalossa asusteleva ja piskuisella budjetilla innokas sisustaja : )

    VastaaPoista
  18. Täällä Turkulainen nainen, lähempänä 25 kuin 30, toistaiseksi. Päädyit blogilistalleni vuoden alussa, kun aloitin itsekin vihdoin bloggaamisen ja samalla tuli etsiskeltyä uusia ja ihania blogeja ja rohkeutta(?) kommentoida. Menit todellakin listani kärkipäähän heittämällä!:)

    VastaaPoista
  19. Hi! I found your blog tonight. Don't remember how hehe, just by clickin on other blogs links I guess. I'm Malin from Göteborg (Sweden), I like interior design and photo so I kinda love your blog already :)

    VastaaPoista